Podcast: Mit és hogyan mozogj, hogy fitt legyen az időskorod? – Kovács Kriszta, szenior tréner

A fitt időskor elérése talán mindannyiunk számára ugyanolyan fontos cél lehet. Kérdéseinkre Kovács Kriszta szenior tréner segítségével kerestük a válaszokat.

Állóképességünk megőrzése és a fitt időskor megtapasztalásának lehetősége talán minden ember életében fontos célként van jelen. A cél elérése nem lehetetlen, ugyanakkor fontos a témában való jártasság az életkornak megfelelő mozgásforma megválasztásában és ezáltal a sérülések elkerülésének érdekében.

A fitt időskori állóképesség kialakítása speciális mozgásformákat igényelhet.

  • Tehetsz már ma azért, hogy fittek legyenek a nyugdíjas éveid?
  • Hogyan őrizd meg a formádat tíz, húsz, vagy akár harminc évig?
  • Mire figyeljünk időskorban a testmozgások során és a pihenés, regeneráció időszakában?

Kovács Kriszta a kizárólag felnőttek mozgásának támogatásával foglalkozó szenior térner segít ezeknek a kérdéseknek a megválaszolásában.

Hallgassátok Ti Is A Legfrissebb Mozdulj Szívből! Podcast Epizódot: